Обговорила проблеми безпеки учнів в Інтернеті. Переглянула план вивчення теми та внесла до нього зміни. Дізналася, як можна ефективно використовувати коп'ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створила інструмент для підсумкового оцінювання.
Обговорили в групі те, як можна використовувати різні технічні постановки питань. Створила презентацію, яка будується навколо навчальних потреб учнів. Створила план впровадження теми. Підготувала та продемонструвала портфоліо. Поділилася з учасниками тренінгу ствериним планом вивчення тем.
Комментарии
Отправить комментарий