Обговорила проблеми безпеки учнів в Інтернеті. Переглянула план вивчення теми та внесла до нього зміни. Дізналася, як можна ефективно використовувати коп'ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створила інструмент для підсумкового оцінювання.
У цьому розділі я обговорила в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів. Дізналася більше про авторські права. Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання інтернет - ресурсів у процесі навчання учнів. обговорила з колегами в групах, як зробити проект відповідно вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм.
Комментарии
Отправить комментарий